- Sklep
- Regulamin i Polityka Prywatności
Regulamin i Polityka Prywatności
REGULAMIN SKLEPU www.mimeble.pl
Sklep prowadzony jest przez firmę Mateusz Ilnicki wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Główna 74, 46-100 Smogorzów, NIP: 7521433952, REGON: 386520192, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@mimeble.pl, numer telefonu: +48 690 455 884.
Postanowienia ogólne
- Sklep www.mimeble.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Zasady korzystania ze sklepu
- Do złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest aktywne konto e-mail
- Do prawidłowego korzystania ze sklepu niezbędne jest urządzenie z dostępem do internetu oraz przeglądarka internetowa JavaScript i pliki cookies
- Istnieje możliwość rejestracji w ramach Sklepu lecz nie jest to niezbędne do dokonywania zakupów.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Właściciel Sklepu może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez właściciela Sklepu za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Właściciela Sklepu.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Właściciela Sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Właściciela Sklepu,
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
Informacje dotyczące Produktów
- Sklep www.mimeble.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski, wyłącznie na rzecz Konsumentów.
- Produkty nowe oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Produkty outletowe, które pochodzą z ekspozycji lub końcówek produkcji są odpowiednio opisane.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Cena Produktu jest wiążąca w chwili dokonania płatności przez Klienta. Po dokonaniu płatności Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów.
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Zamówienia można składaćw sklepie internetowym pod adresem www.mimeble.pl za pośrednictwem:
- Formularzazamówienia,
- drogą mailową na adres sklep@mimeble.pl,
- telefonicznie pod numerem: +48 690 455 884.
- W przypadku zamówienia poprzez sklep internetowy wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany jest przez dodanie ich do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia - do momentu naciśnięcia przycisku „Zapłać” - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia
- łącznej ceny zamawianych produktów lub usług
- kosztów dostawy
- dodatkowych kosztów (jeśli występują)
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sklepem sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Zamówienie realizowane jest po dokonaniu płatności przez klienta.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Sklep płatności.
Dostawa
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pomocą zewnętrznych firm kurierskich. Koszt dostawy określony jest w zakładce DOSTAWA, na stronie internetowej sklepu.
- Standardowy KOSZT DOSTAWY NIE DOTYCZY WNIESIENIA. Odbiór dostawy i wniesienie leży po stronie Klienta.
- Na termin dostawy Produktu składa się dostępność Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- Czas realizacji zamówień Produktów tapicerowanych ustalany jest indywidualnie, klient dostaje informacje o terminie realizacji na podany adres e-mail.
- Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji o czym poinformuje klienta.
- Klient nie ma możliwości wyboru dnia i godziny dostawy.
- W przypadku nie odebrania mebla po wcześniejszym potwierdzeniu odbioru, kolejna dostawa zostanie obciążona kosztami o których poinformuje sprzedawca.
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wyrób nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli wyrób posiada uszkodzenia powinien zostać spisany protokół szkody, w którym będzie opisana szkoda, data i podpis kuriera/kierowcy. Brak adnotacji/protokołu może spowodować zakwalifikowanie reklamacji jako powstałej nie z winy Sprzedającego.
Sposób płatności
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Przelewy24 oraz imoje.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 64 1050 1881 1000 0097 3164 3913 (ING Bank Śląski S.A.) Mateusz Ilnicki, ul. Główna 74, 46-100 Smogorzów, NIP: 7521433952.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
- Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej, szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
Zwroty i reklamacje
- Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Klient powinien niezwłocznie zwrócić towar w stanie nienaruszonym nie później niż w terminie 14 dniu od momentu dostarczenia . Zakupiony towar należy zwrócić na adres wskazany przez sprzedającego podczas przyjęcia oświadczenia zwrotu/reklamacji.
- Kosz opakowania i odesłania ponosi Klient.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
- Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
- Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać wypełniając formularz, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mimeble.pllub pisemnie na adres: Główna 74, 46-100 Smogorzów.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, to w tym okresie poinformujemy Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Charytatywnie Pomaganie Przez Kupowanie
- Sklep prowadzi akcje pod nazwą Pomaganie Przez Kupowanie, której celem jest przekazanie części wartości zakupów na zbiórkę charytatywną.
- Aby dodać zbiórkę należy prawidłowo wypełnić formularz, w którym zgłaszający podaję odpowiednie danę:
- Nazwa zbiórki - Głowna nazwa zbiórki.
- Opis zbiórki - Informacja czego dotyczy zbiórka, jaki jest jest cel, historia.
- Kod polecający dla klientów - Kod, który będzie używany przez zarządzających zbiórką do zachęcania robienia zakupów w sklepie.
- Adres e-mail - Na podany adres będą wysyłane statystyki używania kodu oraz wartość zakupów.
- Nr kontaktowy
- Po zgłoszeniu zbiórki są weryfikowane. Informacja o dodaniu zbiórki do akcji wysyłana jest na podany w formularzu adres e-mail.
- Aby prowizja została przekazana na zbiórkę, klient podczas zakupów musi w polu KOD RABATOWY podać kod zbiórki.
- Prowizja na rzecz zbiórki wynosi 1-3% i jest ustalana indywidualnie podczas każdego zakupu. Informacja o jej wielkości umieszczona będzie w raporcie.
- Przelewy na zbiórki robione są raz w miesiącu.
- Raport ze statystykami wykorzystania kodu oraz wartości zakupów wysyłany jest na podany w formularzu adres e-mail.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub usunięcia w każdej chwili zbiórki bez podania przyczyny.
Współpraca
- Prowizja od sprzedaży ustalana jest indywidualnie z każdym partnerem.
- Parter podczas wypełniania formularza ustala indywidualny kod promocyjny, który klienci będą używać podczas zakupów.
- Klienci kodu promocyjnego partnera mogą użyć na stronie sklepu mimeble.pl wpisując w odpowiednie pole.
- Partner ma możliwość wyboru podziału prowizji z rabatami dla klientów.
- Sklep nie wysyła darmowych przedmiotów dla partnerów.
- W ramach współpracy istnieje możliwość zwrócenia 100% kwoty za zakupiony pierwszy przedmiot.
- Aby partner uzyskał zwrot za zakupiony towar odpowiednia ilość klientów musi dokonać zakupu z jego kodem.
- Rozliczanie z partnerem jest możliwe na dwa sposoby:
- Barter - sklep wysyła towar o równowartości posiadanej kwoty z prowizji.
- Przelew na konto - Partner wystawia fakturę, a sklep przelewa pieniądze na wskazane konto.
- Przy braku sprzedaży w danym miesiącu zostanie obniżona prowizja w następnym, aż do momentu sprzedaży z kodem partnera. Wielkość obniżonej prowizji jest ustalana indywidualnie z partnerem na początku współpracy.
- W przypadku dużej sprzedaży z kodem Partnera istnieje możliwość renegocjacji prowizji.
- Partner otrzymuje co miesiąc maila z informacją o zgromadzonych środkach oraz zestawienie sprzedaży z użyciem jego kodu.
Promocje
- Regulamin programu lojalnościowego oraz promocji dostępne są pod adresem: https://mimeble.pl/regulamin-promocji
Ochrona danych osobowych
- W związku z wejściem w życie i koniecznością stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) Mateusz Ilnicki, ul. Głowna 74, 46-100 Smogorzów (zwany dalej także: „Sklepem Internetowym”) będący właścicielem domeny internetowej jagodove.pl przedstawia poniższe informacje dotyczące zasad przetwarzania Panią/Pana danych osobowych.Zakres przetwarzanych danych osobowych: Imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sklep Internetowy; dane kontaktowe - numer telefonu: 690455884, adres e-mail:sklep@mimeble.pl.
- Sklep internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach przekazania Pani/Pana danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z:
- świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
- obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
- przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia)
- Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w określonych celach następować będzie w związku z istnieniem prawnie uzasadnianego interesu realizowanego przez Sklep internetowy.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach już określonych, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
- ING Bank Śląski S.A.
- Twisto Polska sp. z o.o.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Panu/Pani:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do wycofania takiej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych przed cofnięciem zgody ani podstawę prawną tego przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Sklepem internetowym.
- W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.
- W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.
- W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
- W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o
Polityka prywatności
- Serwis zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies.
- Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.
- Operator serwisu jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.
- Operator serwisu wykorzystuje pliki (cookies) w celu: dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę; przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony; możliwości logowania do serwisu; utrzymania logowania użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.
- Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
- Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.
- Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
- Pliki (cookies) z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcą.
- Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
- Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl
Postanowienia Końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Kupującym a sprzedającym , który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 KC zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Przepisy Ustawy o Świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.